sobota, 4 października 2014

Zarabianie wypełniając ankiety - Toluna

Kolejny post o portalach z ankietami internetowymi, gdzie ostatnio zarobiłam.


Toluna - można tu wypełniać ankiety jak i je tworzyć.
Za ankietę sponsorowaną można dostać od 1000 do 5000 pkt. Zdarzył się również duży projekt za 25000pkt, ale nie wiem o co w nim chodziło, bo nie zostałam do niego zakwalifikowana.
Za krótkie sondaże dostajemy 15 pkt, a za ankiety profilowe 100pkt.
Na stronie organizowane są konkursy, w których wygrane to bony oraz punkty na Toluna.pl.
Można także zgłaszać się do testowania produktów, które aktualnie są dostępne.
Ja nie miałam okazji testować produktu z tej strony, mojej siostrze się udało testować pumeks do pięt, który opisywałam we wcześniejszych postach.

Kolejny długi wykaz operacji pokazuje w ilu ankietach nie byłam zakwalifikowana.
Do 50 000 pkt, które zgromadziłam, zaliczane były pkt za ankiety dodane oraz pkt za ankiety-sondaże.
Pkt zbierałam od 13 listopada 2013 do 1 października 2014.
Wcześniejszą nagrodą jaką zamówiłam był kubek o czym pisałam tu -> KLIK

Na stronie trudno zbiera się punkty bo:
- zdarza się że wypełnimy kawałek ankiety, po czym okazuje się zostaliśmy zdyskwalifikowani
- punkty które zdobyliśmy, po 18 miesiącach (1,5roku) ulegają przeterminowaniu, jeśli więc nie wypełniamy często ankiet to nie uzbieramy na nagrodę
- wg mnie na tej stronie strasznie nieadekwatna jest długość ankiety do ilości punktów za nie

10 komentarzy:

  1. dlatego też nie mam tam konta :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj średnia ta strona, zastanawiałam się nad rejestracją, ale raczej się nie opłaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak to chyba jedna ze stron gdzie pkt ciężko uzbierać. Do tego pomimo że dostanę zaproszenie do ankiety wejdę po 5 min i już uzyskali odpowiednią liczbę respondentów lub nie jestem zakwalifikowana.

      Usuń
  3. Polecam IMAS Online i SW Panel, więcej u mnie na blogu:

    http://platneankietydlaciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Toluna uważajcie na niejaką Malgosiano. Jest główną prowokatorką do kłótni. Na Tolunie NIE można mieć swojego zdania, bo niejaka malgosiano zaraz zrówna Cię z ziemią. Jej zdanie jest najważniejsze bez dwóch zdań. Zachowuje się jak królowa, która chce rządzić portalem. Ma pod sobą kilka osób, które tańczą jak im zagra. Wdzięczą się do niej i wychwalają pod niebiosa. Takie przydupasy. Gdyby nie owa malgosiano portal byłby całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ostrzeżenie przed malgosiano. Jestem już na Toluna dość długo i również zauważyłem jej tragiczne zachowanie. Jeżeli nie pasuje jej dana wypowiedź - potrafi wtrącić swoje, niekoniecznie mądre trzy grosze. Jej zdanie jest numerem jeden i kto tylko śmie je podważyć to nie ma łatwego życia na Toluna. Trzeba ją ignorować i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  6. UWAGA !!!!
    Od 22 czerwca 2016 czekam na nagrodę bon SODEXO.Mija już 8 miesiąc i nie otrzymałam nagrody.Pisze e-maile,ale oni przesyłają mi wciąż tą samą regułkę,że nie mają wpływy na dostarczenie bonu bo oni zlecają to firmie zewnętrznej.BRAK SŁÓW

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziadowski portal.Nie oddają nagród.

    OdpowiedzUsuń
  8. Get daily suggestions and methods for making $1,000s per day FROM HOME totally FREE.
    GET FREE ACCESS TODAY

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdź wspólne konto bankowe ing na porównywanie kont bankowych

    OdpowiedzUsuń