wtorek, 7 października 2014

Kosmetyki Pharmaceris R

Kosmetyk który widzicie poniżej dostałam w ramach testowania produktów na stronie 
 o czy pisałam tu -> KLIK


Kosmetyki Pharmaceris R

W tym kosmetyku do gustu przypadło mi to fajne opakowanie z pompką. Żel Pharmaceris R ma odpowiednia konsystencja. Po nałożeniu na twarz dobrze się rozprowadza i nie ucieka spod palców. Myje bardzo delikatnie i raczej jest bez zapachowy. Po umyciu skóra nie jest napięta i ściągnięta. Czerwone zmiany trądzikowe ulegają zmatowieniu. 


Krem redukujący zaczerwienienia na noc Pharmaceris R dodatkowo dba o skórę i podobnie jak żel łagodzi stany zapalne oraz zaczerwienienie. Póki co nie zauważyłam zmniejszenia stopnia zmian grudkowo-krostkowych. Kosmetyki bardzo przypadły mi do gustu i będę i je dalej stosować.

Zapraszam do strony producenta pharmaceris.pl

1 komentarz:

  1. Pompka w opakowaniach jest na prawdę bardzo dobrym gadżetem, ułatwia wydobycie :)

    OdpowiedzUsuń