niedziela, 5 października 2014

Przesyłeczki, przesyłeczki ... więc rozpoczęte testowanie

Ze względu na pracę nie miałam ostatnio zbyt dużo czasu i się tu zaniedbałam.
Dziś zbiorczy opis przesyłek z ostatnich tygodni, a może raczej miesiąca.

Na początku września (tak około) przyszły próbki - kapsułki do prania marki Vizir i marki Ariel
dzięki serwisowi everydayme.pl


Również dzięki everydayme.pl  23 września siostra dostała paczkę ambasadorki Vizir

Dzięki serwisowi samplecity.pl wybrana zostałam do przetestowania plastra na odciski Compeed.

W połowie miesiąca dostałam bon na 50 zł z serwisu i-say.com czyli dawny Ipsos Access Panels.
To nie pierwszy mój bon, zbierałam na niego około 5 miesięcy. Czekałam na niego miesiąc, czyli dłużej niż ostatnio.

Dzięki serwisowi testujemy.biedronka.pl 3go października dostałam do testowania herbatki, które będą do kupienia w sklepie Biedronka

A wczoraj w końcu przyszedł starter od MIŚKA z Plush'a :)

A Wy czym możecie się pochwalić w ciągu ostatniego miesiąca ?

2 komentarze: