piątek, 3 października 2014

Kolejna nagroda z ankiet - IMASonline

Dziś znowu o ankietach.





Na tym portalu zbieramy punkty,które można wymienić na przelew pieniężny, bon płatniczy lub dokonać wpłaty na cel charytatywny.
- Cel Charytatywny - wpłata na Fundację "Mimo wszystko" 20 zł  - 200pkt / 30 zł  - 300pkt
- Cel Charytatywny - wpłata na Fundację "Mimo wszystko" 30 zł  - 300pkt
- Cel Charytatywny - wpłata na Fundację Świętego Mikołaja 20 zł - 200pkt / 30 zł  - 300pkt
- Cel Charytatywny - wpłata na Polską Akcję Humanitarną "Pajacyk" 20 zł - 200pkt / 30 zł  - 300pkt
- Bon Sodexo o wartości 50 zł - 500pkt
- Przelew na konto 30 zł - 300pkt
- Przelew na konto 40 zł - 400pkt
- Przelew na konto 50 zł - 500pkt
- Przelew na konto 60 zł - 600pkt

W przypadku tego portalu historia operacji jest bardzo długa, ale chciałam w ten sposób pokazać że w wielu przypadkach nie zostajemy zakwalifikowani do ankiety i dostajemy tylko 1 pkt.


Punkty zbierałam od kiedy się zarejestrowałam czyli od 16 września 2011. Zlecenie wypłaty dokonałam 16 września 2014. Możecie sobie pomyśleć że to strasznie długo, bo równe 3 lata. Ja jednak nie patrzę w perspektywie czasu, bo jak jestem zarejestrowana na około 15 portalach to i tak często dostaje zaproszenia do ankiet (średnio 15 na tydzień).

3 komentarze:

  1. Nie znam tego portalu, muszę mu się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rejestruje kont na portalach gdzie za punkty dostajemy kasę, wydaje mi się to trochę podejrzane :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego wydaje Ci się podejrzane? w sensie że nie prześlą kasy na konto ?

      Usuń