piątek, 24 października 2014

LactaMED żel do higieny intymnej

Dziś o  LactaMED żel do higieny intymnej 3w1 Eveline Cosmetics

Efekt 3w1 :
• nawilża i odświeża
• przywraca naturalną równowagę pH
• koi i łagodzi podrażnienia



Produkt ten dostałam do testowania i podeszłam do tego bardzo pozytywnie. Nie mam jakiś dużych problemów intymnych, lecz dodatkowa ochrona nigdy nie zaszkodzi.

Żel jest bardzo przyjemny w użyciu i fajnie odświeża, jednak nawilżenia skóry nie odczułam. Natomiast to co mnie zaskoczyło to że żel łagodzi podrażnienia, delikatne obtarcia bielizny.
Żel ma ładny, lecz bardzo delikatny zapach oraz ma bardziej płynną niż żelową konsystencję, ale mi to nie przeszkadza. Jest bardzo wydajny, zwykle "jedna pompka" starcza na jeden raz. Dużym plusem tego produktu jest pompka dzięki której aplikacja jest znacznie łatwiejsza.
Moja ogólna ocena to : 9/10

3 komentarze: