poniedziałek, 13 października 2014

Rezultaty testowania herbatek z biedronki

A dziś pora na herbatki testowane dzięki testujemy.biedronka.pl
Zdjęcia zaparzonych herbat robiłam zarówno bez lampy jak i z lampą.
Zapraszam


W opakowaniu było 10 herbat piramidek

Oto kolejne smaki:
1.  Herbata zielona i biała o smaku pomarańczy i mandarynki
Dobra słodka nawet bez słodzenia. W zapachu odczuwalna nuta słodkiej mandarynki. W smaku nie czuć owoców tylko normalną zieloną herbatę.


2. Herbata owocowa o smaku ananasa i gruszki
Smakowo inna, czuć posmak owoców. Zapach bardzo ładny. Według mnie słodka i smaczna.
3. Herbata ziołowa - rumianek o smaku karmelowym
Myślałam że będzie bardziej słodka, nawet jak posłodziłam to była gorzka. Aromat karmelu, ale smak już tylko rumianku. Dla mnie pachnie trochę jak kakao, a trochę jak karmel.
4. Herbata ziołowa - melisa z chmielem i kardamonem
Zapach słaby ziołowej herbaty. W smaku przypomina szałwie. Po wypiciu odczuwalny lekko pieprzowy posmak na języku.
5. Herbata owocowa o smaku czerwonego wina
Wyraźny aromat czerwonego wina, ładny i zachęcający do spróbowania. Smak słodki, podobny do hibiskusa, porzeczki i aronii.

Moja ocena to:
1. owocowa o smaku czerwonego wina
2. owocowa o smaku ananasa i gruszki
3. zielona i biała o smaku pomarańczy i mandarynki
4. rumianek o smaku karmelowym
5. melisa z chmielem i kardamonem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz