piątek, 10 października 2014

Kolejna przesyłka - Psia karma DOG CHOW Purina®

W poniedziałek przyszła kolejna paczka, a w niej 2 paczki karmy dla psa.
Jedna paczka to 2,5kg.
Zapraszam na Fanpage     Stronę producenta


Mój kundelek się bardzo ucieszył :)


Mój pies dostał Dog Chow Senior. Karma nawet ładnie pachnie jak na psie jedzenie. Ma ciekawe kształty. Po otwarciu opakowania i nasypaniu mojemu Miśkowi karmy do miski o dziwo zaczął jeść. Mój pies bardziej woli mięsko kurczaka lub wieprzowe od karmy dlatego byliśmy zaskoczeni że tą karmę je bez namawiania. W kolejnych dniach jak dostawał tą karmę to równie chętnie ją spożywał i nabrał apetytu do jedzenia.

"Pojadłem  więc mogę odpocząć" :)


1 komentarz:

  1. Odpowiednia dieta jest bardzo ważna dla każdego pupila. Wybierając posiłki warto inspirować się naturalnymi zwyczajami i instynktem zwierzęcia.

    OdpowiedzUsuń