środa, 1 października 2014

Nagroda za wypełnianie ankiet internetowych - PanelOpinea

Dziś i w kolejnych postach pragnę podzielić się moim doświadczeniem w zarabianiu na wypełnianiu ankiet.
Zapraszam do poczytania !

Panel badawczy na którym za wypełnianie ankiet dostajemy wynagrodzenie w Euro. Zwykle jest to w okolicach 0.30 - 1.30 EUR. 0.1EUR to kwota za niezakwalifikowanie się do ankiety.
Kiedy osiągnie się minimum 5 EUR punktów, możesz wypłacić swoje pieniądze, zostaną one przekazane na Twoje konto internetowe z PayPal.

Powyżej wrzuciłam zrzut historii moich punktów. Na samym dole "Odbiór nagrody" tzn. zleciłam 5.2 EUR do przelania na Paypal.pl

Historia transakcji z Paypal (wymazałam dane osobiste, które są tu zbędne : P )
Po przeliczeniu dostałam 20,60zł , skromne kieszonkowe ale to zawsze coś.

EUR punkty zbierałam od 9 stycznia 2014 a wypłaty dokonałam 25 czerwca 2014.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz