środa, 7 maja 2014

wczorajsza poczta - próbki

Wczoraj miałam miłe zaskoczenie, gdyż po powrocie do domu czekały na mnie dwie przesyłeczki :)

Oto pierwsza z Everydayme. Koperta zwykła, nie bąbelkowa, ale wszystko doszło w całości.


A w środku:
- dwie różne saszetki szamponu head & shoulders 10ml
- próbka płynu do płukania tkanin Lenor 50ml
- próbka płynu do mycia naczyń Fairy 35ml


Chęć wypróbowania próbek  Lenor i Fairy zgłosiłam 21lutego, head & shoulders trochę później jak się pojawiła możliwość ich wytestowania.
25 kwietnia dostałam e-maila o następującej treści:
"Dziękujemy za złożenie zamówienia na próbkę Twojego ulubionego produktu na EverydayMe. Przesyłkę wyślemy do Ciebie w ciągu kilku kolejnych tygodni."
Data nadania widoczna na kopercie to 30 kwiecień, a przesyłkę dostałam 7 maja.


Druga moja przesyłka była trochę bardziej tajemnicza.


Tuż po rozpakowaniu przypomniałam sobie, że brałam udział w ankiecie na stronie Świat opinii, gdzie zaproponowano mi możliwość wytestowania cukierków Tic-Tac Berry Mix. 
Cukierków nie jest dużo, myślałam, że chociaż przyjdzie ilość równa ilości w małym pudełku Tic-tak. Z drugiej strony nie ma co narzekać ;)


Po wypróbowaniu Tic-taków za parę przyjdzie ankieta, w której będę miała ocenić ten produkt.
Co do terminów to nie pamiętam, kiedy wypełniałam ankietę rekrutującą.

Bardzo polubiłam testować nowe produkty, niektórych z nich jakbym "nie spróbowała" nie przekonała się "na własnych oczach" to bym nie kupiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz