wtorek, 13 maja 2014

Cukierki Tic - tac i ankiety Świat Opinii


Opinia na temat ostatnich próbek cukierków Tic Tac, pisałam o nich TUTAJ

Powiem Wam że nie miałam okazji jeść słodkich cukierków tej marki, a jak jadłam to miętowe. Miło zaskoczył mnie ich smak. Fioletowe to smak jagodowy, a różowe to malina. Te pierwsze słodziutkie, ale za razem jakby dawały posmak mięty i rzeczywiście odświeżały. Drugie - malinowe bardziej przypominały mi smakiem zwykłe owocowe landrynki.


Możliwość testowania miałam dzięki ankiecie na portalu Świat Opinii.
Podczas wypełniania ankiety, zapytano czy chciałabym mieć możliwość wypróbowania tych cukierków i wypełnienia kolejne ankiety w stosownych czasie na ich temat. Razem z cukierkami dostałam instrukcję jak postępować:

W ciągu 2-3 dni od dostania przesyłki, znalazłam na e-mailu kolejną ankietę. Nie sprawiła mi ona żadnych trudności. 

Świat Opinii to portal na którym od długiego czasu wypełniam ankiety i zbieram na bon. Może kiedyś tego doczekam i dodam tutaj odpowiedni post :)

https://www.swiatopinii.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz