wtorek, 6 maja 2014

Ipsos Access Panels - bon na zakupy

Dziś pokażę kolejną moją wygraną :D bon/ kupon za 50 zł Ticket Compliments Premium.
Jest to już w moim przypadku drugi bon Ipsos Access Panels :)



Na bon zbierałam od 1listopada 2013 r. do 15 kwietnia 2014 r.
Bon zamówiłam 15 kwietnia, a dostałam 2 maja do skrzynki na listy.

By uzbierać na ten bon, wypełniłam 30 ankiet, z tym że niektóre to były bardzo krótkie skoro dostałam 5pkt. Może kogoś będzie interesować ile punków się dostaje za ankietę lub co jaki czas dostawałam ankiety, więc poniżej prezentuję listę.

Ja mam bardzo dobrą opinię o tym serwisie i będę dalej wypełniać ankiety. A Wy mieliście z  Ipsos Access Panels do czynienia ?

2 komentarze:

  1. Ależ Ci fajnie - sama chętnie przygarnęłabym taki BON :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The top things about Clixsense's Get-Paid-To Program:
    1. SURVEYS: 50+ 5-40 minute surveys paying $0.5-$2.5 per survey.
    2. 12 Offer Walls - Make $0.5-$20 per offer.
    3. TASKS - Complete 1,000's of micro tasks from tons companies.

    OdpowiedzUsuń