piątek, 9 maja 2014

Kolejna nagroda - Panel badawczy ariadna

A o to przesyłka jaką dziś dostałam :D


W środku foremki do jajek na miękko. Będzie się fajnie jadło


Foremki te są plastikowe, więc przynajmniej się nie potłuką, nawet w rękach dzieci. Dobrym patentem jest to że nóżki są wyjmowane ze skorupki. Gdy skorupka jajka pęknie w foremce, to możemy ją umyć i "nie bawić się" w mycie nóżek.Przynajmniej takie jest moje zdanie.



Nagrodę tą miałam możliwość dostać za punkty z serwisu Panel badawczy Ariadna.
Jest to panel badawczy zbierający opinie na różne tematy. Każdy zarejestrowany dostaje na e-maila zaproszenia do ankiet internetowych. Za wypełnienie ankiety dostajemy punkty, które możemy wymienić na nagrody.

Zwykle za jedną ankietę dostajemy 10-20 pkt, a za niezakwalifikowanie się do ankiety 1pkt. Foremki do jajek ""kosztowały" 95pkt i zbierałam na nie od 9 stycznia do 8 kwietnia.
Nagrodę zamówiłam 8 kwietnia
Przesyłkę wysłano 6 maja
Dostałam nagrodę 9 maja
Poniżej dla zainteresowanych lista wypełnionych ankiet.


Moja opinia na temat tego serwisu
Fajnie że jest, bo bardzo lubię wypełniać ankiety. Mogliby dawać większą ilość pkt bo na noże za 1000pkt to chyba nigdy bym nie uzbierała. Nagrody to w większości gadżety, fajniejsze przedmioty są za sporą ilość pkt. W porównaniu do innych serwisów, zaproszenia do ankiet nawet często są przysyłane. Nie wiem czemu czasem miałam przypadki nieukończenia ankiety, z tego co pamiętam, to albo kończyłam albo nie zostałam zakwalifikowana do badania.
Jeśli spodobał się Wam ten serwis to zapraszam do rejestrowania.

http://panelariadna.pl/userpanel.php

67 komentarzy:

  1. Też mam tu konto,ale na razie dalej zbieram punkty,ostatnio miałem prawie codziennie ankietę,na którą się załapałem,i mam już prawie 400 punktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam,
    mamy pytanie-otoz mam problem w ankiecie,bo nalezy przesunac suwak na termometrze ale niestety nie wiem jak i dalej nie moge wypleniac. Czy ktos pomoze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również tak miałam wypełniając ankietę na Mozilla, włączyłam więc Chrome i tam udało się przesunąć suwak

      Usuń
  3. ja kiedyś zamówiłam deskę do krojenia. Na przesyłkę czekałam ponad miesiąc. Tam chyba niezły bajzel mają, bo po kolejnym tygodniu dostałam drugą przesyłkę z deską....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam nie ma żadnych ankiet , nic nie działa, tylko nagrody mogę zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam nie ma żadnych ankiet , nic nie działa, tylko nagrody mogę zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankiety przychodza na maila. Na stronie mozemy zobaczyc tylko nagrody do wyboru.

      Usuń
  6. Dostałam właśnie nagrodę z tego panelu za 1100 pkt: kubek-obiektyw. Nagroda jest warta może z 10zł max. Przeczytajcie opis tego kubka w panelu Ariadny. Przedstawiam opis kubka, który otrzymałam:
    kubek jest cały czarny, plastikowy, pomijam już : Made in China.
    Jego wymiary to:
    wysokość - 16cm
    szerokość górnej, najszerszej części - 8cm
    szerokość przykrywki w najszerszym miejscu - 10cm
    Omijajcie szerokim łukiem ten panel, 1100pkt jakie mnie kosztował ten kubek, to tak około 1100 minut poświęconych na wypełnianie ankiet, czyli koło 10 godzin, a nagroda za 1100pkt warta koło 10zł, czyli 1zł za 1 godzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że nie ma żadnego atestu, żadnej informacji czy nadaje się do artykułów spożywczych, gorących artykułów spożywczych, a nawet atestu, że nadaje się do zabawy dla dzieci

      Usuń
    2. To prawda większość nagród się nie kalkuluje punktowo. Nagrody też badziewne. Powinni zmienić wartości punków za jakie moźemy nabyć.

      Usuń
    3. Taka prawda, np jest taka jedna nagroda warta 3-4 zł na allegro a jest za więcej niż 600 punktów

      Usuń
    4. Zgadzam sie porzelicznik z kosmosu

      Usuń
  7. Panel staje się coraz mniej wiarygodny, na emaile nie odpowiadają, a na zamówiona nagrodę czekam 4 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  8. Badziewie i jeszcze raz badziewie ..... gra nie warta czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też nie odpisują a czekam aż od Grudnia a w dodatku wyczyścili wszystkie wpisy na swoim Facebooku i jak ktoś doda negatywny komentarz,to usuwają.

    OdpowiedzUsuń
  10. O fajnie że tu trafiłam ;) Właśnie szukałam info o tym panelu i już wiem że nie warto ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie czekam na nagrodę, zestaw do wina za 240pkt. Na stronie dzisiaj sprawdzałam i rzekomo moja nagroda została dziś wysłana. Punkty zbieram od kwietnia wiec czytając powyższe komentarze to ja nazbieralam punkty piorunem. Do tego mam już kolejne 150pkt ,,zarobione'' w półtora tygodnia. Jak dostane przesyłkę to napisze info czy była warta wypełniania tych ankiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy zamówiłaś nagrodę, ciekawi mnie ile trzeba czekać az wyślą nagrodę. Ja też zamówiłam kilka nagród. Jak dojdą dam posta co i jak ;)

      Usuń
    2. 26.06.2016 zamówiłam i 15.07.2016 otrzymałam swoją nagrode. Czyli do trzech tygodni idzie. A co do samego zestawu to identyczny na znanej platformie sprzedaży kosztuje od 9.99 do 30 zł. Jak dla mnie ok. Bo przy wypełnianiu ankiet na te 240 pkt nie zeszło mi więcej jak półtora godziny.A wiec ja dalej będę wypełniać bo idzie mi to w miare szybko. A skoro nagrody przychodzą to mogę pokusić się o coś ,,droższego".

      Usuń
    3. Nowy post o nagrodach z Ariadny :)

      Usuń
  12. Wczoraj dostałem swoją nagrodę,czekałem dłużej niż regulaminowe 30 dni,nagrodę jaką wybrałem był Mikser 3w1 Inox Clatronic za 1200 punktów a w dodatku za długi czas oczekiwania dostałem nagrodę niespodziankę,myślałem że jakiś długopis czy tam brelok,odpakowałem drugie pudelko z folii czarnej a tam Blender Clatronic :oo

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez sie zastanawiałam nad tym mikserem 3w1 ale opinie w internecie nie byly zadowalające. Mikser ma słabą moc. Ròwnież czekam na nagrody ;) pojawi sie na ten temat post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez sie zastanawiałam nad tym mikserem 3w1 ale opinie w internecie nie byly zadowalające. Mikser ma słabą moc. Ròwnież czekam na nagrody ;) pojawi sie na ten temat post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Silnik 200 wat ma ten mikser,a opinie są ok, ja szukałem na różnych stronach ,nawet na stronach sklepów i są ok opinie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja bym patrzył tak na te opinie to nigdy bym nic nie kupił ani na nic nie wymienił punktów a nagród z różnych paneli badawczych mam pełno i wszystkie dobrze działają a opinie też miały złe na jednej stronie a dobre na reszcie.Z Allegro smartfona kupiłem nowego,opinie też zle,że się tnie,i mam go 2 lata ,zero przycinek. :) ludzie piszą aby pisać,może ktoś robi na złość dla sklepu,bo też ma sklep i popisze opinie zle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tam konto od paru lat i uzbierałem już prawie 4000 punktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry, a jak nazywają te inne podobne portale ?
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie narzekam. Należę od dawna. Nagród też odebrałam sporo. Wypełnienie ankiety nie zabiera dużo czasu. A niektóre nagrody są fajne. Teraz mam ponad 3000 i szykuję się na coś poważnego. Nie rozdrabniam się.Po co mi bzdety.-Mogę polecić panel. Chociaż czasami pytania mnie wkurzają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam więcej jak 3000,ale by mogli dodać jakieś lepsze nagrody,np coś do samochodu czy ogrodu czy jakieś rzeczy do telefonów itp. W panel ariadna wielki wybór nagród.

    OdpowiedzUsuń
  21. Punkty długo się zbiera, a w dodatku nie zawsze je dopisują. Od czasu jak zaczęłam sprawdzać, czyli jakieś 3 miesiące, nie doliczyli mi około 200 punktów.Na monity mailowe nie odpowiadają, a kontaktu telefonicznego nie ma. Przestanę się w to bawić. Szkoda czasu. Są inne panele tego typu i w dodatku dają kasę, a nie badziewne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje niepolaca sie ! Traci sie mnostwo czasu na ankiety za ktore nic nie dostajesz i czekasz na nagrode ponad miesiac! Zero kontaktu ze strony panelu ! Dajcie se spokuj z tym panelem.

      Usuń
  22. Od tego czasu sporo się pozmieniało a Panel Ariadna zdecydowanie się polepszył.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak teraz są lepsze nagrody ale trzeba wiedzieć co się chce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapytałem ich Czy Telewizor 50 calowy ma gwarancję , a oni go usuneli ze strony i nawet nie odpisali. Myślę że oni nie mają tych droższych nagród tylko wystawili żeby złowić więcej osób,żeby się zarejestrowały jak zobaczą jakie są nagrody,że aż takie.Troche oszustwo. smartfony iphone też znikly, (nie mają ich tak na prawde )

    OdpowiedzUsuń
  25. Zamówiłem nagrodę za ponad 5000 punktów i .......... nic
    nawet nie pofatygowali się żeby napisać jak długo się czeka, czy w ogóle coś przyjdzie. Jedno wielkie ściemnianie.
    Nie są wiarygodni

    OdpowiedzUsuń
  26. Katastrofa
    Ankiety przysyłają, a nagród to już nie. Nawet nie informują o przedłużeniu realizacji.
    Myślę, że zwijają interes i wszystkich mają gdzieś. Chcą ludzi do końca wykorzystać zanim zorientują się, że to ściema

    OdpowiedzUsuń
  27. Też czekam na nagrode już ponad miesiąc,nie odpisują zero kontaktu,chyba nagrody się nie doczekam a ankiety dalej przyvhodzą

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam to samo, prawie 2 miesiące czekam na nagrodę, na meila nie odpisali...

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie odpisują na maile,ale na priv na facebook czasem odpisują że przez wirusa mają opóźnienia z wysyłką.

    OdpowiedzUsuń
  30. do nich po prostu trzeba dzwonić, a nie pisać wtedy jest inaczej na jedną nagrodę też czekałem, ale po kilku telefonach przyszła i rekompensata punktowa do tego. W sierpniu dostałem tę nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  31. To cenna rada, ale proszę ! :))) podaj nr telefonu, bo na stronie nie znajduję

    OdpowiedzUsuń
  32. Na ich profilu Facebook masz numer telefonu w zakładka Informacje.

    OdpowiedzUsuń
  33. 22 828 28 85 proszę licz się z tym, że mogą powiedzieć o której zadzwonić ale można się dogadać

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki :), nie mam fb, lecz podglądać mi się udaje, znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy podawanie wszystkich swoich danych jest bezpieczne bo trochę się obawiam???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówionych kilka nagród i nie ma problemów.

      Usuń
  36. Stronka ok jak narazie zamuwiłem długopis przyszedł e ciągu 3dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wysyłka kurierem takich drobnych rzeczy,to się nawet nie opłaca. Poleconym listem by wysłali to lepiej by było.

      Usuń
    2. A co cię to obchodzi - jak ich stać to wysyłać mogą nawet samolotem pod drzwi

      Usuń
  37. Dzień dobry ! Ja panel Ariadna odkryłam 3 tygodnie temu :) i już mam punkty na pierwszą nagrodę ! Rewelacja :) bardzo się cieszę, bo lubię wypełniać ankiety, a jeszcze za to dostawać nagrody to jest super sprawa. Jestem z tych osób, że nie muszę mieć extra drogich prezentów każdy prezent, a punkty i za ankiety mnie ucieszy
    Żałuję, że odkryłam panek dopiero teraz . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja panel Ariadna odkryłam 3 tygodnie temu :) i już mam punkty na pierwszą nagrodę ! Rewelacja :) bardzo się cieszę, bo lubię wypełniać ankiety, a jeszcze za to dostawać nagrody to jest super sprawa. Czekam już na 1 nagrodę :) i już zbieram na kolejne już upatrzone :) Jestem z tych osób, że nie muszę mieć extra drogich prezentów każdy prezent, za punkty i za ankiety mnie ucieszy.
    Żałuję, że odkryłam panel Ariadna dopiero teraz . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniać dla długopisu wartego 2 złote. Na innych portalach za 100 punktów ma się przynajmniej 10 złotych

      Usuń
    2. No właśnie, też jestem ciekawa? Bo wygląda to na jakiś fake lub spam, każdy może pisać w necie co mu się żywnie podoba :( i nikt tego nie monitoruje, z wyjątkiem wpisów prawnie niedozwolonych.

      Usuń
  39. Witam
    Dzisiaj otrzymałam swoją pierwszą nagrodę z panelu Ariadna, więc nagrody dochodzą.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przelicznik na Ariadnie jest śmieszny. 100 punktów na długopis warty góra 2 złote. 2700 punktów za słuchawki JBL, które z każdym dniem tracą na wartości i można je kupić już za 100 złotych w topowych sklepach. Jako, że za ankiety dostaje się maxymalnie 40 punktów i przychodzą one nieregularnie jest to bardzo czasochłonne, by uzbierać na taką nagrodę. W Ipsos za nieco ponad 900 punktów możemy zdobyć kartę podarunkową do Empik za 25 złotych lub wpłatę na paypal. Za ankiety można dostać od 50 do 200 punktów i przychodzą zdecydowanie częściej niż w Ariadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podnieśli w ariadna,punkty za nagrody jak wprowadzili linki polecające. Kiedyś nagrody były dużo tańsze.

      Usuń
  41. Ktoś już pisał tak że miał to samo co i mi się trafilo.
    Tych drogich nagród nie mają,to tylko zachęta do zrobienia konta.

    Zapytałem o 3 nagrody czy mają gwarancję i na ile, na drugi dzień usuneli nagrody ze strony i więcej nie wróciły,oczywiście nie odpisali.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam !Ja w panelu Ariadna jestem dopiero od kilku miesięcy i nie narzekam, odebrałam już trochę nagród. Zbieram kolejne punkty za ankiety na kolejne już nagrody, ponieważ są dosyć ciekawe: akcesoria kuchenne i do domu, gry, zabawki dla dzieci itp. Można mieć fajne nagrody i to za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zerowy kontakt po napisaniu do nich na maila. Pojawiają się wpisy o nie dostaniu nagród,ktoś napisał że 2 miesiące czeka a maile ignorują.Na priv na fb jak sie pisze to odczytują ale nie odpisują.

    OdpowiedzUsuń
  44. pamietnikarka
    Dwa razy zakładałam konto. Bo za pierwszym razem usunęli mi. Na tych dwóch zarobiłam 60 punktów na jednym i na drugim nie daję się już nabrać na te bzdury. Oszuści i tyle!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zamówiłam prostownicę do włosów, a przysłali grę dla dzieci....

    OdpowiedzUsuń
  46. 1400pky i blokada konta.Żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pewnie z jednego IP ma u ciebie wiecej osób w domu konto. Albo masz kilka kont. Ja jestem w tym panelu od 2014r

      Usuń