sobota, 3 maja 2014

Portale gdzie nie warto się rejestować



Witam, dziś przedstawię stronki na których uważam że obecnie nie warto się rejestrować:

1.    marketagent.com – strona z badaniem opinii publicznej czyli wypełnianie ankiet za wynagrodzenie. Prawda jest taka że jak miałam tam konto przez pół roku nie dostałam ani jednej ankiety. Nie wiem czy to zwykła ściema czy po prostu aktualnie nie prowadzą „oni” badań w postaci ankiet.



2.    ambasadatrendow.pl – testowanie nowych produktów które nie trafiły jeszcze na rynek. Miałam tam konto długo, może około roku. Jak robiłam porządki to usunęłam, bo nie dostałam żadnej ankiety kwalifikującej do danego produktu, a tym bardziej żadnego produktu ! Obecnie nie mają tem aktualnych kampanii. Poza tym chyba ciężki z nimi kontakt, bo pół roku temu pisałam o uaktualnienie danych osobowych i do tej pory nic nie nastąpiło.



3.    generaltrends.pl – miałam tam konto dłuższy czas i ankiet nie było więc skasowałam. Szkoda tracić czas na rejestrcję



4.    sampler.pro – darmowe próbki. Według mnie gówno prawda, Jestem zarejestrowana od początku tego roku i żadne próbki gadżety nic nic nie przyszło. Nawet jak czytałam „u nich” na FB to ludzie się dopytują kiedy będą coś wysyłać. Widziałam na kilku blogach że osoby dostały od nich paczki, ale to było w tamtym roku. Ja stwierdziłam że raczej nie nastąpi wznowienie wysyłek i napisałam do nich z prośbą o usunięcie konta.
 A wy jakie macie doświadczenia z tymi stronami ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz