wtorek, 11 marca 2014

StudentsWatch i nagroda

Witam,
dawno nie pisałam, więc nadrabiam zaległości :)

Dziś skoncentruję się na stronie gdzie za wypełnianie ankiet zgarnęłam 50zł na konto.
Strona o której mówię to StudentsWatch
Za ankiety dostajemy różną liczbę punktów StudentsPoints, zazwyczaj jest to od 4 do 10 pkt. Każde 2 punkty StudentsPoints to faktyczne 1 zł. Punkty możemy zamienić nie tylko na pieniądze ale i na nagrody.
Za samą rejestrację dostajemy 20pkt czyli 10zł.

Ja nagrodę zamówiłam koło 3lutego a przelew na konto otrzymałam 27lutego, więc czas oczekiwania nie był bardzo długi.

Ja moje punkty zbierałam koło roku czasu, bo ankiety czasem często przychodzą a czasem długo się nie pojawiają. Dwa razy dostałam ankiety w których nagrodą były bony na 10zł do zikodermo.pl

Zachęcam do rejestracji bo stronka daje faktyczne nagrody a nie ściemy ;)

http://studentswatch.pl/student/rejestracja?ref=1144


3 komentarze:

  1. Beznadzieja...mam konto 1,5 roku i 48 punktów dopiero,ankieta jak przyjdzie 1 raz w miesiącu to cud/Ostatnio ankietę miałem w czerwcu 2014

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam do dziś 50 zł .. na maile nie odpisują zero kontaktu

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma jest wypłacalna i można uzbierać 50 zł w ciągu od 1,5 do 2 miesięcy to zależy od ilości ankiet, które się pojawią no i najważniejsze od Twojego zaangażowania bo wszystkie płatne ankiety które są dostępne w StudentsWatch są dostępne na twoim koncie. Musisz kilka razy dziennie sprawdzać swoje konto. Pozdrawiam Grzesiek (http:/www.platne-ankiety.eu)

    OdpowiedzUsuń