środa, 12 marca 2014

Serduszko grzejące i moje okazyjne zakupy

Kolejną stroną gdzie powiedzmy że wygrałam, a tak naprawdę zamieniłam punkty na nagrodę jest portal potworek.com . Za przesyłkę można zapłacić przelewem lub punktami.

Moją nagrodą było samorozgrzewające się serduszko :)


Aby ponownie aktywować serduszko należy przełamać metalowy kapsel, zachodzi wtedy proces nagrzewania. Po wystygnięciu aby użyć je ponownie trzeba włożyć je na 8 min do gorącej wody (po umieszczeniu w wodzie nie trzeba już gotować) i pozostawić je do wystygnięcia. Ja po trzymam serce w wodzie aż substancja się rozpuści, potem wyjmuję i samo stygnie,  albo grzeje się nim bo jest ono jeszcze zazwyczaj ciepłe.

Po lewo na zdjęciu serduszko zimne, po prawo po rozgrzaniu.


Wcześniej od portalu za wysoką liczbę punktów dostałam granatową koszulkę z grafika potworka, ale niestety nie było możliwości wyboru rozmiaru, dostałam m-kę i trochę mała była.

Moja ocena 
Punkty baaardzo mozolnie się zbiera i żeby dostać jakaś naprawdę fajną rzecz musimy mieć wiele punktów. Stwierdzam że szkoda trochę czas, prędzej taki czy inny drobiazg sobie kupimy.


Przy okazji pochwalę się moimi ostatnimi zdobyczami :D

Spodnie z C&A za 44,90. Jak widać początkowa cena wynosiła 109, a potem 69zł

Kurtka przeciw wiatrowa i przeciw deszczowa z Lidla za 75zł


Podgrzewacz - świeczka zapachowa czas palenia 48h z Auchan za 2,60zł
Zakochałam się w jej zapachu :)

A wy jakie okazyjne zakupy ostatnio zrobiliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz