sobota, 15 marca 2014

Nagroda od GFK i kolejne zbieranie punktów

Witam,
Dziś mogę pochwalić się nagrodą, którą dostałam od GFK. To już jest druga nagroda, o pierwszej pisałam TUTAJ

728 punktów wymieniłam na doładowanie za 50 zł.
Punkty te zbierałam od 16września do 25stycznia i wypełniłam 16 ankiet.
Zamówienie założyłam 16lutego natomiast kod doładowujący dostałam 10marca.
Według mnie to trochę długi czas oczekiwania, zwłaszcza że kod ten dostałam e-mail'em.


Minusem jest też to że nie ma na stronie żadnej informacji czy kod doładowujący przyjdzie na maila czy pocztą.


Wystartowałam ostatnio w nowym programie GFK - Internetowym Panelu Gospodarstw Domowych.
Na stronie wypełniłam ankietę zgłaszającą swój udział i pewnego dnia zawitał do mnie listonosz z przesyłką. W zestawie znalazłam:
1. Broszury:
- Kody sklepów i kody produktów bez kodu kreskowego i na wagę
- Instrukcja badania
- Skrócona instrukcja badania
- Informacje praktyczne
- Alfabetyczny indeks produktów
- Co jest promocją
- Instrukcja do badania
- Magazyn panelistów
2. Skaner, kabel i płyta z programem zapisujacym kody na stronie
3. Torba na zakupy chowana w kieszonkę :)


Program ten polega na rejestracji zakupów swojego gospodarstwa domowego.
Za przystąpienie do programu dostajemy 200pkt, za każdy tydzień rejestracji dostajemy 25pkt. Za każde pół roku uczestnictwa dostajemy 100pkt oraz w ramach rekompensaty korzystania z internetu i komputera kolejna 50pkt. Dodatkowo za wypełnienie i odesłanie charakterystyki gospodarstwa 50pkt.

Na razie nie zebrałam zbyt dużo punktów, ale bardzo łatwo i bez problemu się skanuje kody, a potem wklepuje do tego cenę i ilość zakupionego produktu.

Z tego też co czytałam na innych forach to nagrody które wybieramy są w 100% dostarczane do nas. :)

27 komentarzy:

  1. Brałam w tym udział, ale po miesiącu zrezygnowałam. Strasznie dużo zabawy z tym było i zbyt wiele czasu poświęconego.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam skaner od GFK prawie 2 lata, zebrałam 2340 punktów i zrezygnowałam, dużo skanowania wpisywania a za męczarnię dostajemy marne 25 pkt...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie dzisiaj dostałam swój skaner :) Zapraszam na mojego bloga :) http://pentesieladb.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mozna dołaczyc do programu aby dostac skaner ?

      Usuń
  4. Witam czyli przez 4 miesiace wypelniles 16 ankiet (czy ankiety były dodatkowo?) zebralas 728 punktow i dostalas 50 zl. Ile w takim razie produktow zeskanowalas i jakie dane trzeba bylo dla nich podac? Zastanawiam sie ile sa dla nich warte informacje od konsumenta zbierane przez miesiac z jego zakupow w sklepach stacjonarnych.

    Z gory dzieki za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, klub ask gfk polska https://www.askgfk.pl/index.php?id=7
      To co innego niz Internetowy panel konsumencki Gfk.
      Na obu rejestruje sie osobnio. Ten pierwszy dotyczy tylko ankiet i tam zebralam te pkt ktore wymienilam na doładowanie. Wypełniłam tylko te ankiety które są tam widoczne.
      Ten drugi to program ze skanowaniem kodow. Ja po 2,5 roku klikania miesiąc temu skończyłam przygodę ze skanowaniem. Na dniach sprobuje dodac o tym post.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dziekuje za wyjasnienie. To bardzo ciekawe co piszesz o tym 2,5 roku chetnie przeczytam o tym wpis. Interesuje mnie to spisywanie cen x paragonow czyli chyba internetowy panel konsumencki. Policzylem ze jesli placa 50 zl za 1000 pkt (5 zl za 100 pkt), a za miesiac skrupulatnego spisywania cen mozna zarobic 4 x 25 pkt tygodniowo, to 100 pkt czyli 5 zl za miesiac, zgadza sie?

    Jestem bardzo ciekaw ile miesiecznie danych dostarczylas/ musialas dostarczyc firmie i co trzeba bylo spisywac z paragonu, czy np tez daty i godziny zakupow?

    Bede wdzieczny jak podasz ile produktow spisywalas miesiecznie, ile czasu to Tobie zajęło i co dokladnie musialas podawac firmie.

    Z gory dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej a czy możesz na szybko w komentarzu napisac:

    Jestem bardzo ciekaw ile miesiecznie danych dostarczylas/ musialas dostarczyc firmie i co trzeba bylo spisywac z paragonu, czy np tez daty i godziny zakupow?

    Bede wdzieczny jak podasz ile produktow spisywalas miesiecznie, ile czasu to Tobie zajęło i co dokladnie musialas podawac firmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym panelu po zeskanowaniu calych zakupow np 20 rzeczy, podlanczalam skaner i przesylalam dane, godzina i data zapisywaly sie automatycznie, ja natomiast musialam podac dokladna cene produktu. W natłoku obowiazkow nie robilam tego systematycznie tylko raz lub 2 razy w tygodniu usiadlam i spisywalam wszystko. Same ceny to pikus gorzej z produktami na wage. Ze skanerem dostaje sie karte kodow produktow na wage i z tamtad sie skanuje np warzywo, po czym po przeslaniu danych ze skanera uzupeniamy ze byly to np gruszki i musimy podac ile wazyly i ile za nie zaplacilismy oraz czy byla to promocja czy nie. Jak siadalam do tego raz w tyg to 3h to zajmowalo, ho rachunków było sporo (gospodarstwo 5-osobowe). Jak dla mnie małe wynagrodzenie dostajemy za to klikanie. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzieki za wyjasnienie. No wlasnie tez mi sie wydaje ze malo placa. Jesli liczyc samo spisywanie cen (bez ankiet) to jak piszesz za 3b tygodniowo daja 25 pkt, czyli za 12h miesiecznie dają 100 pkt czyli 5 zl, co wychodzi ze za godzine spisywania płacą 42 grosze. Wiem ze jak doliczymy punkty na wejscie (250pkt) i co pol roku 100 pkt i 50 pkt za internet i nawet dodajac 50 pkt za charakterystyke gospodarstwa to przez pol roku zbierzesz 6 x100pkt + 240 +100 +50 +50= 1040 pkt (czyli okolo 50 zl) za 6x12 godzin =72h to wychodzi 70 groszy za godzine.

      Przyznam ze dla mnie to za malo zebym sie zdecydowal. Mimo wszystko czekam na Twoj wpis bo moze on zmieni moje nastawienie.

      Ps. Jesli data i godzina zapisuja sie automatycznie podczas skanowania to oni chyba dostaja informacje kiedy skanowalas produkty a nie kiedy kupilas.a chyba in chodzilo o date zakupu, bo takie dane moga sprzedac.

      Pozdrawiam
      Marek

      Usuń
    3. No ja tak zbieralam zbierałam bo najpierw nie bylo nic ciekawego z nagrod, a co rok zmieniaja katalog nagrod. Potem jak juz uzbieralam troche pkt to ciułałam pkt na cos fajnego. Tak data i godz zapisuja sie ale uzupelniajac ceny na poczatku wpisujemy wysokosc danego rachunku (sume cen), data automatycznie ze skanowania sie pojawia ale mozemy ja zmienic. Najczesciej odrazu po przyjsciu do domu z zakupami skanukemy, bo potem moze nam wypasc to z glowy lub wyrzucimy opakowanie jakiegos produktu. Dodatkowo jak kupilam cos co nie skanujemy np. kubek to cene kubka odejmowałam od sumy rachunku. Jedyny plus to dzieki regularnemu skanowaniu czyli wedlug nich podawałam odpowiednia ilosc zakupow przydajacaca na moje gospod. domowe (liczbe osob), przez te 2,5 roku 4 razy załapałam sie na półroczny konkurs za ktory jednorazowo dostalam 50 zł na konto. 10 najlepszych osób w tym konkursie dostaje 1000zl, to chyba najbardziej kusi ludzi do uczestnictwa.

      Usuń
    4. Dodałam nowy post na temat Badania ze skanerem, zapraszam
      http://opinia-o-produkcie.blogspot.com/2016/12/moje-zakupy-czyli-internetowy-panel.html

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej mam takie pytanie czy przy składaniu zamówienia w ich sklepie za kuriera trzeba osobno dopłacić, czy jest już opłacony z góry przez ask gfk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka jest już wliczona w pkt czyli nie trzeba za nią dodstkowo płacić. Podejrzewam że dużo pkt kosztują duże gabarytowo ngrody bo wartość swoją drogą ale wysylka dużej nagrody tez kosztuje. Wysylka idzie z zagranicy chyba czechy może tam mają magazyny.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź :). Nie mogłam nigdzie tego znaleźć w regulaminie i dodatkowo czekam już parę dni na odp. z ich strony.

      Usuń
    3. To dziwne, bo ja jak pisalam do nich to dostawalam szybką odp pisemną lub telefoniczną. Może maja dużo teraz na głowie.

      Usuń
    4. A ja od grudnia czekam na odpowiedź,pisałem już 3 razy i nic. poczytaj ich FB, ludzie nie dostali nagród.

      Usuń
  9. ja na swoją nagrodę czekam ponad miesiąc, nikt nie odpisuje na moje maile ponagleniowe, całkowita cisza

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałem do GFK czy będą nowe nagrody bo te były do 30 czerwca i napisali że nie będzie nowych i można od 1 lipca zamawiać tylko bony i doładowania tel i karty rabatowe.Nagrody rzeczowe nie zostaną już wprowadzone nigdy. Znikł nawet ich FB.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysyłka nie idzie z Czech.. 6 nagród przyszło mi i każda z Warszawy. Nagrody wróciły ale tylko te co ludzie zamawiali najczęściej,tak mi odpisali i pisali o bonach że wejdą.. 2 miesiąc leci bonów brak i nie odpisują na maile ,zero kontaktu po pytaniu czy będą bony nowe..

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam http://swpanel.pl/rejestracja?ref=232087


    Zaznacz,że masz powyzpo 40 lat lub mieszkasz na wsi

    Nagroda to 50 zł na twoje konto bankowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz to i w sklepach i innych placówkach możemy zbierać punkty i wymieniać na nagrody na przykład. Z resztą jak czytałam na tym blogu https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac to różne programy lojalnościowe mogą być stosowane. Zawsze to zachęta dla klienta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiej jakości jest pościel bo zamówiłam , ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ask GFK to oszuści! Rozliczają się bonami, które są puste. Nie dajcie się nabrać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mało punktów przyznają za skanowanie i do tego nalegają aby skaner był stałe podłączony, wydzwaniają dopytując o dodatkowe informacje.Tyle zachodu i sprzedawania prywatności za ok.50zl na rok!

    OdpowiedzUsuń