wtorek, 25 lutego 2014

Przeczytam Wszystkich


Dziś i w następnych postach postanowiłam opisać strony na których np. za wypełnianie ankiet zyskuje się nagrody lub pieniądze.

Przeczytamwszystkich

To portal na którym zbieramy punkty, które możemy wymieniać na nagrody, przesyłka pocztowa jest wliczona odpowiednio w punkty. Punkty zbieramy w różne sposoby:
- klikamy w serwisy punktowe, a za czytanie odpowiedniej ilości artykułów dostajemy pkt
- za poprawne odpowiedzi w konkursach wiedz
- za zdobycie wyższej rangi
- za polecanie lub rejestracje na stronach Partnerów Punktowych, a nawet w akcjach promocyjnych.
Na stronie możemy znaleźć wiele aktualnych promocji zakupowych. Nagrody możemy wygrać też w licytacjach.



W rzeczywistości punkty nie tak łatwo się zbiera, bo wymaga to sporo czasu. Tylko niektóre akcje promocje opłacają się, bo przecież nie będziemy brać kredytu by dostać punkty. Polecanie wymaga czasu i chęci znajomych by klikali w linki. Zdobyć wyższą rengę możemy tylko wtedy gdy uzyskamy odpowiednią liczbę zaproszonych i zarejestrowanych osób. 4 lata temu nagrody łatwiej można było dostać, bo punkty szybciej leciały .

Ja przeczytałam 6 tysięcy artykułów, uzbierałam 13520 pkt i zamówiłam za to: doładowanie telefonu za 50zł, za 60zł i książkę Stephenie Meyer - Zmierzch. Natomiast moja siostra: Doładowanie telefonu za 5zł, 50zł, Maskara Max Factor i pozostałe 3 części Sagi Zmierzch.

Bardzo jestem ciekawa czy wy korzystacie z jakiś serwisów w których wygrywa się nagrody?
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. OO OMG jak ja już dawno ta serię czytałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymieniaj punkty na nagrody za czytanie artykułów, wykonując proste zadania i robiąc zakupy w internecie a dokładniej doładowania telefonu i karty podarunkowe (dawne przeczytamwszystkich.pl zasady są prawie że identyczne).

    Pierwsza nagroda zaczyna sie od doładowania 5zł do orange, plus, play, virgin i heyah za 860pkt

    Po zdobyciu pierwszych 50pkt za czytanie otrzymamy bonus 100pkt dzięki rejestracji z mojego linku pozdrawiam: http://zaczytaj.pl/zapraszam/damianq1109

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na moją stronkę:

    http://damianq1109.wixsite.com/zarabiam

    OdpowiedzUsuń