poniedziałek, 24 lutego 2014

Produkty Oeparol

Witam :)
W dzisiejszym opisie rolę główną będą stanowić produkty Oeparol.



Informacje odproducenta

Łagodny Tonik Bezalkoholowy z olejem z nasion wiesiołka
Preparat zawiera wysokiej jakości naturalne składniki, w tym "tłoczony na zimno" olej z nasion wiesiołka.
OEPAROL BALANCE ŁAGODNY TONIK BEZALKOHOLOWY jest preparatem kończącym demakijaż i oczyszczanie każdego typu skóry. Odświeża, nawilża i wygładza skórę. Jest delikatny i nie powoduje podrażnień. Może być stosowany do kompresów skóry twarzy i szyi.

Pomadka ochronna do ust zawiera wysokiej jakości składniki, w tym "tłoczony na zimno" olej z nasion wiesiołka. Natłuszcza usta, zabezpiecza przed pękaniem i wysychaniem. Czyni usta delikatnymi i nadaje im świeży wygląd.

Krem regenerujący pod oczy z kwasami omega i ceramidami
Wskazania: Codzienna pielęgnacja skóry wokół oczu, skłonnej do przesuszania oraz występowania cieni i opuchnięć pod oczami.
Działanie: Krem przyspiesza proces regeneracji skóry i dostarcza jej substancji odżywczych. Kompleks Ω Lipo – Ceramid, będący kompozycją ceramidów i pozyskiwanych z oleju z nasion wiesiołka kwasów omega – 6, odbudowuje barierę lipidową skóry i przywraca jej równowagę fizjologiczną. Innowacyjny emolient zastosowany w preparacie porządkuje strukturę lipidów i zwiększa zdolność do zatrzymywania wody w naskórku. Dzięki zawartości masła Shea, skóra odzyskuje gładkość i elastyczność. Zamknięta w liposomach escyna poprawia mikrokrążenie, zmniejsza kruchość naczyń, redukuje opuchnięcia i rozjaśnia cienie pod oczami.
Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem. Delikatnie wklepać krem w skórę wokół oczu.


Moja opinia

Kupno toniku i pomadki Oeparol było czystym przypadkiem: rozwiązałam ankiete na stronie www.studentswatch.pl , dostałam bon na 10zł do sklepu www.e-zikodermo.pl, jest to co prawda mało, ale zawsze coś. Dokonałram zakupu przez stronę internetową, dopłaciłam ponieważ suma na rachunku była wyższa, a odebrać produkty mogłam osobiście. Ten zakup okazał się udany w 100 procentach.

Tonik bezbarwny, delikatny i ładny zapach. Fajnie odświeża, nie wysusza i nie ściąga skóry. Nie wywołał zaczerwienienia skóry, co jest ważne przy moich ciągłych problemach z trądzikiem. Stosuję go ponad 2 miesiące i nie mogę na niego narzekać. Szkoda że właściwości wiesiołka chociaż odrobinę łagodzą zmian skórnych. Ilościowo raczej wydajny. Plusem jest proste opakowanie i szczelnie zamykająca się nakrętka.
Cena: około 12zł/ 200 ml 
Ogólna ocena : 9/10


Pomadka - bezbarwna, bezsmakowa (przynajmniej ja nic nie czuję). Mam często,a nawet mogę powiedzieć, że prawie zawsze suche usta, a Oeparol super i natychmiastowo nawilża usta i na długo ! . Właściwościami mogę ją porównać z balsamem do ust Carmex. Nawet mój mąż bardzo ją polubił :) Jest bardzo wydajna. Jedynym minusem jest opakowanie tzn. nakrętka pomadki, która pękła, zresztą jak wszystkie opakowania w sztyfcie jakie miałam.
Cena: około 7zł /3,6g
Ocena działania: 10/10 , Ocena ogólna 9/10

Natomiast o kremie pod oczy nie mam się co wypowiadać, bo próbki produktów nie starczyły na długi czas.
Na koniec mogę jeszcze zachęcić do rejestracji na StudenWatch :)

www.studentswatch.pl

2 komentarze: