piątek, 21 lutego 2014

Aquaselin - antyperspirant

Dziś postanowiłam dodać swoją opinię na temat antyperspirantu przeciw zwiększonej potliwości - Aquaselin. 




Informacje od producenta

Antyperspirant przeciw  zwiększonej potliwości. 
Aplikować 2 razy w tygodniu na noc na umytą i wysuszoną skórę. Szybko się wchłania, nie pozostawia śladów na ubraniu. Może być stosowany po depilacji.
Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Nie zawiera alkoholu. Nie zawiera kompozycji zapachowej ani barwików. Ph neutralne dla skóry. 



Moja opinia

Ten antyperspirant rzeczywiście działa ! Stosuję go co 3 dni i zaobserwowałam zmniejszoną potliwość pod pachami. Wchłania się nawet szybko, śladów na ubraniach też nie zauważyłam. Ostatnio użyłam go nawet po depilacji i Aquaselin nie spowodował żadnego podrażnienia skóry. Na zimę kiedy człowiek mniej się poci ten kosmetyk się sprawdza nie wiem jednak jak będzie latem.



Podsumowując... polecam wszystkim bez względu na to czy się bardzo czy mniej pocimy to z pewnością Aquaselin w jakimś stopniu pomoże. Wart swojej ceny, bo nie jest ona wygórowana - około 16zł w Rossmanie.

Ocena działania: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz