niedziela, 23 lutego 2014

Paleta Oriflame

Dziś przedstawię wam moim zdaniem najlepszą paletkę z jaką do tej pory miałam do czynienie. Zapraszam :)

Paleta do makijażu by Marcel z Oriflame



Paleta zawiera :
- 4 błyszczyki (cała lewa kolumna)
- 6cieni do powiek (3 cienie od góry i cała prawa kolumna)
- róż do policzków

Moja opinia

Paletka bardzo fajna, służy mi już ponad rok i jeszcze żaden z cieni się nie pokruszył jak to czasem bywa z taniochami. Dobrym dodatkiem jest sporej wielkości lusterko oraz małe przybory do malowania.

1. Kolory błyszczyków od dołu do góry. Ten najjaśniejszy róż jakimś trafem wyszedł trochę ciemny.
Błyszczyki mogę szczerze powiedzieć że mnie nie zachwyciły, kolory takie sobie zwłaszcza te brązy niezbyt używane. Konsystencja ich jest bardzo gęsta i kleista, często mam wyschnięte usta muszę więc dobrze je nawilżyć przed nałożeniem tego błyszczyka.
2. Kolory cieni do powiek. Kolejność na palecie od góry najpierw brązy, potem szarości.
Zawarte są w niej najczęściej używane i przydatne kolory, dlatego to mój traf, wolę bardziej stonowane kolory niż "dyskotekowe".
3. Róż
Jest w sam raz do mojej karnacji, czyli nie za ciemny i nie za jasny.

 
Moja ocena to 8/10

A wy miałyście z tą paletką do czynienia ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz