środa, 22 stycznia 2014

Mój profil i współpraca

Na pierwszy strzał postanowiłam opisać "siebie"

Moja cera:
- trądzik
- sebum
- rozszerzone pory

Od ponad 10 lat leczę się dermatologicznie, z różnymi efektami, i chyba jestem na niego skazana, bo jak powiedziała Pani dermatolog "trądziku nie da się wyleczyć, można jedynie łagodzić objawy". Stosowałam już tuziny kremów, zazwyczaj po pewnym okresie stosowania skóra uodparniała się na lek-krem i słabo działał.
Skóra bardzo skłonna do zaskórników i wyprysków. Wydziela duże ilości sebum, przez co zmagam się cały czas z błyszczeniem całej buzi. Policzki często przesuszone i wymagają nawilżenia, jednak zbyt tłuste produkty powodują powstawanie nowych wyprysków. Często nasilone objawy trądziku w okolicach brody i linii szczęki.

Moje włosy:
- ciemne
- długie i gęste
- często przetłuszczające się
- wymagające sporego poświęcenia.

Testowanie produktów 

Z chęcią próbuje różnych nowości, może akurat ten czy inny produkt będzie strzałem w 10-tke :)

Jeżeli są Państwo zainteresowani udostępnieniem mi kosmetyków do testowania, recenzowania lub do sponsorowania konkursów to serdecznie zapraszam. Mogę udostępniać także reklamy kosmetyków.
Ze swojej strony mogę zapewnić, że wszystkie recenzje będą rzetelne i obiektywne, opatrzone zdjęciami i opisem.
Jednak zastrzegam sobie, że moja opinia będzie bazowała na moich własnych doświadczeniach, nic nie jest w stanie wpłynąć na treść recenzji.

Chętnych zapraszam do pisania na mój adres e-mail: zielonooka322@gmail.com
Serdecznie zapraszam do współpracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz