piątek, 24 stycznia 2014

Krem Siarkowa Moc

Witam
Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat kremu antybakteryjnego Siarkowa Moc.
Mam bardzo problematyczną cerę, skłonną do nasileń trądziku, a do tego nadmiernie wydzielającą sebum. Po przeczytaniu licznych pozytywnych komentarzy na stronie WIZAZ.PL postanowiłam zakupić ten krem i przetestować jego działanie.



 Informacje od producenta
Polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem skóry. Krem matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. 





Składniki aktywne:
  - siarka – działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo, reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejszając wydzielanie sebum; 
- krzemian glinowo magnezowy – nadaj skórze matowo, pudrowy wygląd utrzymujący się przez wiele godzin;
- tlenek cynku – jest filtrem promieniochronnym UVA i UVB, działa ściągająco i antyseptycznie;
-  multifruit Extract – działa antybakteryjnie i keratolitycznie, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory, a także przyspiesza złuszczanie obumarłych komórek naskórka oraz redukuje blizny potrądzikowe;
-  naturalne pochodne oliwy z oliwek – delikatnie nawilżają i natłuszczają skórę nadając jej gładkość i elastyczność;
- alantoina – regeneruje i przyspiesza odnowę uszkodzonego naskórka, łagodzi i koi podrażnienia, a także nawilża wygładza i zmiękcza skórę;
- masło Thea – chroni przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, wygładza skórę czyniąc ją miękką i aksamitnie gładką.



Moja opinia
Stosowałam krem codziennie rano przed makijażem. Produkt  fajnie wygładza skórę , dobrze się wchłania i jest raczej lekki. Co do jego właściwości antybakteryjnych to po miesiącu stosowania nie zauważyłam jakiś specjalnych zmian lub nasilenia trądziku. Moja skóra po około 2h się błyszczy, więc nie ma co mówić o wielogodzinnym zmatowieniu. Po umyciu twarzy każdym żelem do skóry tłustej mam przesuszone policzki, natomiast krem Siarkowa Moc odpowiednio je nawilża, a nie natłuszcza jak np. krem garnier’a. Redukcji blizn potrądzikowych i zwężenia porów też  jeszcze nie zauważyłam, ale na razie nie przekreślam siarkowej mocy.
Krem lepiej pomógł siostrze, która ma natomiast cerę normalną, z czasem pojawiającymi się chrostkami. Zmatowił skórę na dłużej, uczynił ją gładką i miękką, ale nie może stosować go na policzki, bo bardzo wysusza.
W pudełeczku była próbka szamponu Siarkowa Moc, nie wiem czy kupiłam wersje promocyjną czy w każdym dają próbkę. Pojemność to 50ml, cena w supermarketach 14zł, w aptekach i drogeriach 18zł.


Podsumowując
W przypadku silnego trądziku i skóry tłustej krem nie zdziała cudów, jednak fajnie nawilży skórę i chodź na chwilę da uczucie zmatowienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz