poniedziałek, 19 września 2016

Toluna - wypełniać ankiety czy nie ?

Nagroda z Toluna.


Na początek zacznę od tego że bardzo ciężko tam uzbierać na coś fajnego. Przelicznik jest z kosmosu.
Miałam już kilka nagród z tej strony- pieniężne oraz kubek.


Na nagrodę czekałam od 25 lipca do 12 sierpnia - prawie 3 tyg.
E-bon do empiku w formie kodu dostajemy na koncie toluny, widoczny po zalogowaniu w zakładce nagrody. Zdecydowałam się na tą nagrodę gdyż moje pkt traciły ważność i w sierpniu nie miałbym już 20tys. na tą nagrodę.
Ja swoją przygodę z Toluna postanowiłam zakończyć. Mając wiele na głowie cenię swój czas i wypełnianie ankiet stało się nie opłacalne.


2 komentarze:

  1. The best facts about Clixsense's GPT Click Program:
    1. Up to $0.02 per click.
    2. 5 seconds lowest timer.
    3. Re-click every 24 hours.

    OdpowiedzUsuń
  2. Come and see how 1,000's of individuals like YOU are earning their LIVING by staying home and are fulfilling their dreams TODAY.
    JOIN TODAY

    OdpowiedzUsuń