niedziela, 18 września 2016

Nagrody - Panel Ariadna - opinie

Piszę ten post ze względu na duże zainteresowanie tym panelem.
Ja zbieranie pkt zaczęłam w styczniu 2014 i już zakończyłam, dostałam takie nagrody.
Nagrody zamówione 5.lipca a dostaliśmy je 25 lipca.

Lusterko kieszonkowe 100 pkt
Śrubokręt 180 pkt
(Kiepskie wykonanie bo zapięcie już się urwało ale tak to fajna rzecz)

Nakładka na Tubkę od pasty do zębów za 170 pkt



Aerator do wina z nalewakiem
za 495 pkt


Wytestowanane i bardzo dobrze nalewa się wino. Czy w smaku jest inne jakoś nie wyczułam,
Spokojnie może być na prezent ze względu na ładne opakowanie.

















W tym samym momencie mój TŻ też wymienił na takie nagrody:

Opaska na oczy do snu - 100 pkt

Od strony gdzie dotyka skóry milutka frota. W środku opaski jakieś kulki i opaska dobrze się dopasowuje oraz osłonka na nos dzięki której światło nie prześwituje. Opaska ma elastyczna gumka z regulacja.
















Domino - 200 pkt

Lekkie pojedyncze klocki i dziwne na nich wzory - co mówi mi że jakiś tandetny plastik ale do gry w sumie lepszego nie trzeba.









termofor w sweterku - 130 pkt

Fajny gadżet, kiedyś miałam takie serduszko, ale pękło na łuku.
Ocieplacz w kształcie termoforku to lepsze rozwiązanie. Przydatne do nagrzewania czoła przy bólach zatok.




Gra typu Jenga - 240 pkt

Mini wersja tej gry gdyż klocuszki są prawie o połowie cieńsze i dużo krótsze.
Jeszcze w nią nie grałam także nie wiem czy pomimo wielkości są poręczne ?












Oto nasze wszystkie nagrody.
Pisaliśmy emaile do panelu by wszystko wysłali razem w przesyłce.
Na zdjęciach po lewo nagrody które dostaliśmy Gratis :)

klips na notatki żabka,
serduszko na notatki,
kaczuszka błyszczyk
5 długopisów Ariadna


Mąż wybrał jeszcze Spacerail level 3 ale nie robiłam zdjęcia bo od razu poszło to na prezent.





Zamawialiśmy również kiedyś wideo-rejestrator, ale okazał się on kompletnym niewypałem, bo był niesprawny. Po napisaniu do panelu mogliśmy go odesłać i pkt zostały zwrócone.

3 komentarze:

  1. No całkiem niezłe te nagrody :p Ja teraz wymieniłam pkt na śrubokręt ale kiedy przyjdzie to nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wymieniłem już na skrzynkę z narzędziami z latarką wbudowaną,długopis,Mikser 3w1 Clatronic i za długi czas czekania na wysyłkę bo trwała więcej niż 30 dni,dostałem gratis blender clatronic.

      Usuń
  2. Ja już czekam ponad miesiąc i nawet nie raczą mi odpisać na moje mejle. Kiedy w końcu przyślą mi moją nagrodę.

    OdpowiedzUsuń