poniedziałek, 19 września 2016

Ankiety - Cenneopinie oraz studentswatch.pl moje opinie

1. Nagroda z Cenneopinie.


Nagroda w postaci bonu do sklepu TESCO za 50 zł
Ja osobiście nie kupuję w Tesco bo nie po drodze i niektóre produkty są tam drogie, ale ostatnio na portalu nie mieli wyboru. Kiedyś była możliwość wymiany na bon ogólny do dużej ilości sklepów , a teraz opłacalne było dla mnie ten do Tesco.
Poprzednią nagrodę brałąm w listopadzie 2014. 1,5 roku 50 zł słaboo. Biorąc pod uwagę że nie ma satysfakcjonujących nagród to zakończyłam wypełnianie ankiet w tym serwisie.

2. Studentswatch - z tej społeczności również dostałam 50, ale w formie przelewu na konto.
Na emaila dostajemy taką wiadomość.

Nagrodę wybrałam 8.07.2016 a dostałam ją na konto 21.07.2016 czyli po 2 tygodniach - jak dla mnie czas oczekiwania nie długi.
Poprzednią nagrodę dostałam w grudniu 2014 r.
w 1,5 roku uzbierałam 100pkt wymienne na 50 zł. Czas dłuugi co może dużo osób zniechęcać.
Ankiety na tej stronie się fajnie wypełnia, ale są rzadko.
Ja zdecydowałam na razie zawiesić zbieranie tam pkt, ze względu na brak czasu.


1 komentarz:

  1. If you're attempting to burn fat then you absolutely have to jump on this brand new custom keto meal plan diet.

    To produce this keto diet, licensed nutritionists, fitness trainers, and top chefs have united to produce keto meal plans that are efficient, decent, price-efficient, and fun.

    Since their launch in 2019, 100's of individuals have already transformed their figure and well-being with the benefits a smart keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń