niedziela, 4 stycznia 2015

Nagrody pieniężne dzięki wypełnianiu ankiet

Nagrody te dostałam jeszcze w grudniu.

1. Jedną z nagród był przelew na konto z mysurvey.com
Punkty te zbiera się wypełniając ankiety. Jak widać punkty zbierałam od 28 maja do 7 grudnia, kiedy to zebrałam na nagrodę. Za 1680 pkt otrzymałam przelew 60 zł na PayPal.



2. Kolejną nagrodą dostałam poprzez wypełnianie ankiet na panelopinea.pl
Był również przelew na PayPal. Na tym portalu wystarczy uzbierać
5 EUR by zlecić przelew. Ja uzbierałam 5,9 EUR co po przeliczeniu wyszło 23,58 zł.


3. Trzecią z nagród to oczywiście też przelew na konto. Ankiety wypełniałam na studentswatch.pl 
Na tą nagrodę zbierałam od 27 lutego do 5 grudnia, czyli sporo czasu. Lubię jednak ten portal, bo ankiety w miarę szybko się wypełnia. Natomiast liczba pkt StudentPoint jakie dostajemy za ankietę jest równomierna z długością ankiet.


1 komentarz:

  1. The top facts about Clixsense's Get-Paid-To Program:
    1. SURVEYS: 50+ 5-40 minute surveys paying $0.5-$2.5 each.
    2. 12 OFFER WALLS - Get $0.5-$20 per offer.
    3. MICRO TASKS - Complete 1,000's of very quick tasks from many companies.

    OdpowiedzUsuń