piątek, 16 stycznia 2015

Gal - Dermogal A+E - cera problematyczna

Gal - Dermogal A+E
Kapsułki żelatynowe twist off
Niby kosmetyk stworzony dla mnie, czyli cery trądzikowej i problematycznej.
Stosuję go jedynie na noc, bo po posmarowaniu buzia wygląda jak wysmarowana olejem. Nie jest to przyjemne uczucie.

Na początku po 1 użyciu byłam bardzo sceptyczna, chce się pozbyć nadmiary "tłuszczu" na twarzy a nie go dodawać.Dałam mu jednak szanse i na pewno nie pogorszył on stanu mojej skóry. Nawilża średnio, 8/10 i mógłby lepiej wnikać w głąb skóry.
Obecnie mam bardzo przesuszoną skórę więc dużo wymagam od tego rodzaju kosmetyków.
Forma kapsułki jest na pewno wygodna, bo możemy ją zabrać w podróż nie dźwigając całego opakowania kosmetyku. Możemy otworzyć kiedy potrzeba, a
reszta kosmetyku nie ulega utlenianiu się. Czasem trudno jest ukręcić ogonek rybce, więc używam przemytych nożyczek.
Jedna rybka starcza mi na 2-3 razy. Otwartą chowam do plastikowego opakowania po kremie.

Ogólna ocena : 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz