niedziela, 10 stycznia 2016

Nagrody za ankiety - IBIS , Pentagon online oraz klub GFK

Nowe nagrody za wypełnione ankiety

1. Panel Millward Brown S.A. Nagroda zamówiona 9 lipca 2015, a konto w tel zostało doładowane 13 lipca przez panel. Istnieje tam możliwość przelewu na konto. Link do strony TU



2. Pentagon online - TU
Zebrane 20 zł przelałam na konto. Przelew dotarł 1 września




3. Doładowanie klubu GFK - TU
Nagroda zamówiona 10 stycznia.
Nie jest to moje pierwsza nagroda z tego klubu, poprzednie doładowania telefonów były przesyłane na e-maila w postaci kodu doładowującego. Obecnie kod wysyłany jest pocztą.






4 komentarze:

  1. Z Panel ariadna nie odpisują na maile już 7 miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie narzekam, zdarzało się że pisałam do nich e-maile i zawsze dostałam odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, ze od publikacji posta minęło trochę czasu, przedstawione panele dalej są w ścisłej czołówce najlepszych serwisów oferujących płatne ankiety. Dodałbym tutaj jeszcze Opinie.pl Pozdrawiam, Michał (testujacymichal.blogspot.com).

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisane panele powyżej są warte zainteresowana dla osób które chcą dodatkowo dorobić przez internet ale to nie są wszystkie, ja bym osobiście polecił. Pozdrawiam Grzesiek (platne-ankiety.eu)

    OdpowiedzUsuń