sobota, 2 sierpnia 2014

Ferfumy YODEYMA i produkty Oillan

Dziś pochwalę się trzema ostatnimi paczuszkami :D
Jedna czwartkowa :


Przesyłka dobrze zapakowana, na szczęście trochę ucierpiało tylko pudełeczko perfum, a nie sam flakonik.
Zapach jaki wybrałam dla mojego TŻ okazał się bardzo ładny, obojgu nam się spodobał.


 link do strony gdzie dalej można zamówić 15ml próbkę perfum, do wyczerpania zapasów. Na jeden nr IP można zamówić tylko jedną próbkę.


Druga piątkowa moja przesyłka, to długo wyczekiwane próbki produktów marki Oillan,  której jestem ambasadorką.
Z dużą przyjemnością je przetestuję, bo strasznie mam suchą skórę szczególnie na policzkach. Recenzje oczywiście później :)

Zapraszam na stronę internetową  >> Oillan <<



A w następnym poście trzeciej przesyłce. Będzie PYSZNIE  :)

1 komentarz:

  1. zamówiłam kilka dni temu te perfumy i ciekawe, czy jeszcze dojdą ;)

    OdpowiedzUsuń