sobota, 7 czerwca 2014

Toluna - testowanie produktu

Dziś o produkcie, który dostałam w ramach testowania na stronie TOLUNA .

Od 7 kwietnia do 14 kwietnia była możliwość zgłaszania swojego udziału do testowania. Miesiąc później, a dokładnie 14 maja dostałam w przesyłce pumeks do stóp. Bardzo szybko bo następnego dnia dostałam mailowo prośbę o napisanie opinii. Moim zdaniem to nie uwzględnili tego że przesyłka za granicę będzie sporo szła.

Miałam mieć 2 tygodnie na wytestowanie produktu, natomiast już następnego dnia dostałam mailowo prośbę o napisanie opinii. Moim zdaniem to nie uwzględnili tego że przesyłka za granicę będzie sporo szła.


Jakość pumeksu oceniam na bardzo słabą. Pomimo tego że produkt zapakowany był w kopertę bąbelkową to dostałam go w stanie uszkodzonym, co widać na zdjęciu. W użyciu pumeks też jest słaby i bardzo szybko się ściera i pęka. Wizualnie wygląda on bardzo estetycznie i schludnie, a nawet można go powiesić na mini sznureczku. Ja jednak bym go nie kupiła.

ogólna ocena: 3/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz