wtorek, 13 grudnia 2016

Moje zakupy czyli Internetowy panel konsumencki

Przedstawię dziś moją działalność na  GfK Internetowy Panel Konsumencki

TUTAJ - opisywałam start w tym programie

"Badanie polega na skanowaniu codziennych zakupów, tzn. robimy zakupy, a następnie każdy paragon skanuję wg schematu: kto zrobił zakupy, w jakim sklepie, jaka kwota i konkretne towary (kod paskowy lub wykorzystuję książkę kodową produktów, w której znajdę wszystko, co nie posiada kodu paskowego)".

Teraz trochę o tym za co dostajemy pkt. 
- na wejście dostajemy 250 pkt
- za każdy tydzień rejestrowanych kodów- 25 pkt
- ekwiwalent za zużyty prąd oraz internet i staż w programie(chyba raz na pół roku) - 100 i 50 pkt
- za ankiety dla "mnie" i członków domostwa - zwykle za jedną koło 35 pkt
- charakterystyka gospodarstwa - 50 pkt (tylko nie wiem czy jednorazowo czy raz na pól roku/rok)


2 lub 3 razy udało mi się załapać na tzw. nagrodę półroczną dla najbardziej aktywnych członków w wysokości 50 zł w postaci przelewu na konto.
Zbieranie pkt rozpoczęłam w lutym 2014 roku, a zakończyłam w październiku 2016 roku, czyli 32 miesiące.
W tym czasie udało mi się zebrać 5650 pkt które wymieniłam na:

Szybkowar

1300 pkt.
Szybkowar ze szklaną pokrywą BANQUET
Pojemność: 3,5 l
Do wszystkich rodzajów kuchenek



Szybkowar i młynek zamówione razem. Od zamówienia do dostarczenia minęło 15 dni.








Młynek do kawy

1000 pkt.
Młynek do kawy BOSCH
Moc: 180 W
Pojemność max.: 75 g ziaren kawy
Ostrza ze stali nierdzewniej









Odkurzacz ręczny

2300 pkt.
Odkurzacz ręczny BOSCH
Pochłania kurz na mokro i sucho
Pojemność: 300 g kurzu, 40 ml płynów
Zmywalny filtr
Akumulator NiMH oraz stacja ładująca
Ciężar: 1,1 kg
Akcesoria w zestawie

Od zamówienia do dostarczenia minęło 6 dni, wyjątkowo szybko i to kurier dostarczył mi to w sobotę.





Zestaw noży

1050 pkt.
5 noży BANQUET
W tym nóż szefa kuchni oraz do chleba
Z nieprzywierającą powłoką


Od zamówienia do dostarczenia minęło 7 dni.










Wszystko wysyłane było kurierem. Paczki bardzo dobrze zapakowane, nie uszkodzone.

Pamięta ktoś czy za coś jeszcze dostajemy pkt? Ja nie zapisałam i nie pamiętam już za co ile pkt.

16 komentarzy:

  1. Po jakim czasie dostałaś paczke ze skanerem i kodami? Bo ja jakos 3 tygodnie temu sie zarejestrowałam i jeszcze nic nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno to było i nie pamiętam. Radzę nw ich stronie poszukać kontaktu i napisać do nich e-maila z pytaniem o uczestnictwo w tym badaniu skanerowym. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak się sprawdzają takie odkurzacze? Zwykle mają małą moc, a co za tym idzie słabo ciągną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda od takiego odkurzacza nie należy oczekiwać zbyt wiele. Dobrze zbiera okruchy, puchy piasek, kurz. Wody jeszcze nie sprawdzałam, ale z cięższymi okruchami gorzej sobie radzi.

      Usuń
  3. Brak kontaktu z GFK od grudnia, nie odpowiadają na maile. Na ich facebooku są opinie kilku osób które nie dostały swojej nagrody od kilku miesięcy i też im GFK nie odpowiada na maile.

    OdpowiedzUsuń
  4. Młynek do kawy nie był wart tych 1000 punktów, taki to w biedronce był ostatnio za 19,99 zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki sam na pewno nie, bo z pewnością nie był on marki bosh. Nie mówię że twn biedronkowy zły, ale czasem marka a marka jest różnica.

      Usuń
  5. Ja kiedyś do napisz wysłałam formularz , odpisali ,że na razie nie potrzebują .Po roku sami się odezwali ,wypełniłam i teraz czekam na kuriera ze skanerem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się cokolwiek zamawia przez internet to przydaje się https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ , jest to tak zwana opcja śledzenia przesyłki. Nie potrzeba wydzwaniać, pytać gdzie jest paczka w danej chwili, tylko wystarczy numer nadania wpisać i wszystko wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie dla mnie zakupy w internecie to bardzo fajna sprawa i często zamawiam rzeczy które po prostu mi się podobają. W ostatnim czasie bardzo podoba mi się biżuteria z http://www.aliexpress.com/category/1509/jewelry-accessories.html?switch_new_app=y gdyż wiem, że jest tam cała masa różnych rzeczy i do tego jeszcze w tak przystępnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz w internecie to jest wszystko praktycznie co się tylko chce. Bynajmniej często wybór jest znacznie większy. Na przykład taki przenośny głośnik który potrzebuję, to w sklepie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Sony.bhtml jest z czego wybrać, a przy tym ceny zdecydowanie są bardziej atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, sklepy internetowe oferują zdecydowanie większy wybór niż klasyczne, więc jeśli chcecie dostać rzecz idealnie dopasowaną to poświęćcie chwilę na przejrzenie sieci ;) Zostawię przy okazji namiar na świetny sklep z butami Butymodne.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń