czwartek, 28 sierpnia 2014

Balsamy Playboy Streetcom

Już spory czas temu dostałam ze Streetcom balsamy do ciała Playboy, a dziś postanowiłam coś nie coś o nich opowiedzieć.
http://streetcom.pl/

Obydwa balsamy mają świetną konsystencję, bardzo dobrze się rozprowadzają. Bardzo dużym plusem dla mnie jest to, że szybko wnikają w skórę i można się szybko ubrać. Skóra była dobrze nawilżona i nie potrzebowałam dodatkowego nawilżenia przez 24h. Zapach naprawdę długo się utrzymuje na skórze i przenosi się na pościel i ubrania.


Mi bardziej do gustu przypadł balsam Playboy VIP ze względu na nieziemski zapach orchidei. Balsam ten posiada błyszczące drobinki, które rozświetlają naszą skórę.


Balsam Playboy Play It Sexy o zapachu wanilii jest fajny, ale jak dla mnie odrobinę za słodki. Po nałożeniu go drugi dzień z rzędu, muliło mnie, miałam go dość.

Na koniec mogę jeszcze zachęcić do rejestracji TUTAJ

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/646666555b20064dd5390d5cbd804fbd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz