czwartek, 17 kwietnia 2014

Kolejna wygrana z Ankiet - Cenne opinie

Dziś szybki post o ostatniej wygranej :) a mianowicie - bon za 50 zł  Ticket Compliments Premium.


Na bon zbierałam od 27marca 2012 do 23marca 2014. Można, by pomyśleć że długo, ale na początku w nie wszystkich ankietach brałam udział.
Poniżej na zdjęciu pokazuje ile ankiet wypełniłam i jakie wynagrodzenie za ankietę dostałam.


Kupon ten zamówiłam 23 marca a dostałam już 8 kwietnia - czyli nawet szybko doszedł.

Zapraszam do rejestrowania :)
http://www.cenneopinie.pl/index.php?id=22

3 komentarze:

  1. mnie trochę denerwuje ten portal, nie wiem czy też miałaś sytuację, że odpowiedziałaś na kilkanaście pytań, straciłaś 20 minut, a oni Ci piszą, że szukają jednak nie ciebie. Ja tak mam nagminnie, wkurza mnie to, bo tracę czas a nie dostaję nawet symbolicznych paru groszy :/ Mam u nich 41 zł (zbieram od sierpnia 2013) i jak tylko uzbieram 50zł, biorę bon i likwiduję konto :/
    W IpsosPanel jak się nie załapiemy zawsze na pocieszenie coś dadzą ;) właśnie zamówiłam od nich drugi bon, wprawdzie na 25zł, ale zawsze coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak masz rację testolandia81. Również miałam takie sytuacje że wypełniłam sporą ilość ankiety a tu nagle komunikat że jednak nie odpowiadam im bo mają już daną ilość osób. Już np na e-panel jest lepiej bo nawet jak się nie zakwalifikujesz to dostajesz chociaż 0,20zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)
    Ja w Cennych Opiniach jeszcze nie mam nazbierane ale w Iposs Aces Panels często wymieniam na te bony po 25 zł, teraz czekam az nazbieram na 50tkę :)

    OdpowiedzUsuń