sobota, 12 kwietnia 2014

Kampania Balsamów do ciała Playboy

Dawno tu nie pisałam, więc nadrabiam zaleglości.

Wczoraj nieoczekiwanie zawitał do mnie kurier i oto moja paczuszka :):)

i  niespodziewana zawartość w środku





 
Pierwszy raz wziełam udział w kampani organizowanej przez streetcom i udało się :)
Jest to Kampania Balsamów do ciała Playboy. Juz wczoraj zaczęłam testować - smarować nóżki balsamem Playboy PLAY IN SEXY i zapach bardzo mi się spodobał :)

Jak sprawdzę skuteczność i działanie Balsamów to niedługo dodam opis.


Tymczasem mogę pochwalić się torcikiem jaki ostatnio zrobiłam dla bliskiej osoby :)


Znalazłam fajny, łatwy i tani przepis na krem do tortów który bardzo dobrze nadaje się też do dekoracji tortów. Krem maslany na bezie szwajcarskiej

Natomiast do pokrycia wierzchu tortu użyłam Masy cukrowej.
Przepis wzięłam stąd tylko ilość składników miałam inną:
1 szklanka cukru pudru

18 g masła

6 g żelatyny (2 łyżeczki)

50 g glukozy w proszku
30 ml wody (ja użyłam 2łyżek odciśniętego soku z czarnej porzeczki)
Na koniec mogę jeszcze zachęcić do rejestacji na 
https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/646666555b20064dd5390d5cbd804fbd

2 komentarze:

  1. No to również życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ - widzę,że razem będziemy testowały te balsamy z PLAYBOY'a :)

    OdpowiedzUsuń