piątek, 5 czerwca 2015

Świetny produkt - chusteczki wyłapujące kolor

Dziś recenzja chusteczek wyłapujących kolor - DOMOL
Jest to produkt, który pozytywnie mnie zaskoczył w tym roku.

Jest to marka, której możemy szukać tylko w drogeriach Rossman.


Na zdjęciu powyżej można zobaczyć jak wyglądają chusteczki po praniu.
W pierwszym przypadku do jasnych kolorowych ubrań wrzuciłam pomarańczową farbującą bluzkę. Jak widać chusteczka w dużej mierze się zafarbowała, ale cop najważniejsze to pozostała część prania nie została zafarbowana.
Drugie zdjęcie to chusteczka która wyłapała brud i szarość z jasnych ubrań. Do tego prania były wrzucone także białe trochę ubrudzone skarpetki.

Ja do jednego prania wrzucam 1 chusteczkę chyba że piorę co najmniej 2-3 rzeczy mocno farbujące. Dzięki tym chusteczkom mam pewność, że moje ubrania nie ulegną zafarbowaniu lub szybszemu szarzeniu.

W opakowaniu znajduje się 24 chusteczki - cena opakowania to 8,99 zł, jednak często można natrafić na promocje o 2 zł mniej.

Ogólna ocena 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz